לאחר הזוועה: "הציבור מאמין שמצב העוטף ישתפר מאוד"

שטח נדלני No Comments on לאחר הזוועה: "הציבור מאמין שמצב העוטף ישתפר מאוד"

רפי אלמליח מנכ"ל מינהל התכנון על ההיערכות לקבלת הפועלים הזרים לעו"ד לאופר בשטח נדלני: "אנחנו נערכים למצוא מקומות לינה לכל הפועלים שמיובאים מחו"ל, אנחנו בוחנים איכן מוקדי הפיתוח כדי לאפשר להם להתגורר בסמיכות ככל האפשר. אנחנו מתכוונים לאשר 23,000 יח"ד בעוטף עזה, נתיבות, שדרות, והמרחב הכפרי. אנחנו רוצים לראות פריחה ושגשוג במקום שחטף מכה כה קשה"

צילום: פנחס בן זיו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רפי אלמליח מנכ"ל מינהל התכנון התראיין בתוכנית 'שטח נדל"ני' בהגשת עו"ד נתנאל לאופר וסיפר על ההיערכות לקבלת הפועלים הזרים: "אנחנו נערכים למצוא מקומות לינה לכל הפועלים שמיובאים מחו"ל, אנחנו בוחנים איכן מוקדי הפיתוח כדי לאפשר להם להתגורר בסמיכות ככל האפשר. אנחנו מתכוונים לאשר 23,000 יח"ד בעוטף עזה, נתיבות, שדרות, והמרחב הכפרי. אנחנו רוצים לראות פריחה ושגשוג במקום שחטף מכה כה קשה".

לדבריו: "ב-5 שנים האחרונות היו תכנונים ליח"ד רבות בעוטף, היקפים שחשבנו שיספיקו ל-20 שנה נחטפו תוך 5 שנים. הביקוש גבוה מאוד. אני לא רואה צניחה בביקוש או במחירים. לציבור יש אמון שהמצב שם ישתפר והאזור הזה יחווה שנים רבות של שקט"

עוד אמר כי: "אנחנו מגדילים את היקף ההתחדשות העירונית ובכך יזמים לא צריכים לקנות את הקרקע ולכן העלאות הריבית משפיעות פחות על מחירי הדיור".

האזינו



0 תגובות